.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز نیروگاه شهيد سليمي نکا قطع است

استاندار مازندران گفت : به علت کمبود گاز هم اکنون گاز نیروگاه نکا قطع است و شرکت های صنعتی را نیز باید بدون گاز نگه داریم.
به گزارش واحد مرکزی خبر : شفقت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود : به واحدهای صنعتی و برخی دستگاه ها ابلاغ کرده ایم که باید به دنبال تامین سوخت دوم گازوئیل و مازوت باشند.
وی با اشاره به قطعی گاز در چند رور اخیر گفت : مهمترین مشکل را در ساری و قائمشهر داشتیم که 45 تا 50 درصد گاز آنها قطع شده بود.شفقت گفت : در شهرهای آمل ، بابل ، نکا و بهشهر 30 تا 40 درصد افت فشار گاز وجود داشت که مشکلاتی را برای نانوایی ها نیز بوجود اورده بود و با تعطیلی مدارس ابتدایی و توزیع نفت سفید سعی کردیم مشکلات را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه مصرف روزانه گاز مازندران 19 و نیم میلیون متر مکعب است گفت: این میزان بدون در نظر گرفتن نیروگاه نکا سهم بخش خانگی و صنعتی این استان حدود 15 میلیون مترمکعب است.استاندار مازندران با اشاره به انتقال گاز از مسیر ساوه ،قزوین و رشت گفت :‌ بعد از انجام کارهای فنی از ظهر سه شنبه فشار گاز در استان افزایش یافت .
وی با بیان اینکه دیروز حجم گاز ورودی به قائم شهر 14 و نیم میلیون متر مکعب بوده است به سرمای هوایی که برای هفته آینده پیش بینی می شود اشاره کرد و افزود : اگر این حجم گاز ثابت بماند و فشار انرا افزایش دهیم مشکلی نخواهیم داشت.
شفقت با بیان اینکه استفاده از گاز در ادارات دولتی از یکشنبه محدود شده است،گفت:‌ بیمارستان ها و جاهایی که دوگانه سوز بودند ، امکانات استفاده از سوخت دوم را فعال کردیم و مردم نیز باید در مصرف گاز تا حد امکان صرفه جویی کنند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.